-- נהלי כתיבה והשתתפות בפורומי התמיכה --

זה המקום לעבודה על תרגום עיצובים, פרסום עיצובים מתורגמים או מקוריים שלכם ולדיון על כל מה שקשור במראה המערכת. כי 'מה שיש בו' אולי חשוב, אבל הקנקן הזה פשוט מדהים.

מנהל: צוות האתר

חוקי הפורום
יש לקרוא את הנושא "חוקי כתיבה והשתתפות בפורום תמיכה בעיצובים" לפני ההשתתפות בפורום זה. בניגוד לפורומים אחרים כאן בקהילה - בפורום תמיכה בעיצובים יש שימוש באזהרות ומשתמשים שלא ישתתפו בפורום עפ"י הכתוב בנושא הנהלים - יורחקו ממנו. אנא, מנעו מכולנו אי נעימות על מנת שנוכל לעזור לכולכם ללא יוצא מן הכלל.
סמל אישי של המשתמש
Shahar
מנהל ראשי
מנהל ראשי
הודעות: 2566
הצטרף: 14/11/2004 ב-18:19:58
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

-- נהלי כתיבה והשתתפות בפורומי התמיכה --

הודעה שלא נקראהעל ידי Shahar » 08/01/2008 ב-22:12:29

מספר נהלים לשמירה על הסדר בפורומי התמיכה

חבר יקר, נושא זה עשוי להתעדכן לעיתים - אנו נודיע כשנעדכן אותו אך זוהי אחריותך הבלעדית לקרוא בו מידי פעם ולעמוד בהנחיות ובהוראות המצוינות בו. צוות phpBB.co.il יהיה רשאי להעביר, לערוך, לנעול ולמחוק כל הודעה שלא תעמוד בכללים הנ"ל וזאת מבלי שום התראה מראש או הודעה על כך. בנוסף, קיימת מערכת אזהרות בפורום ומשתמשים שיוזהרו יותר מ-3 פעמים יטופלו משמעתית (הרחקה מהפורום לתקופה מסוימת כזו או אחרת) לפי שיקול דעתם הבלעדי של חברי הצוות.

1. כותרת עניינית
יש לכתוב כותרת עניינית לנושא הנכתב. איננו מצפים שתתאר בדיוק את הבעיה שלך בשורה אחת - אבל נסה להיות מפורט ככל שתוכל והשתדל שכותרת הנושא תעיד עד כמה שניתן על תוכן ההודעה.

דוגמאות לא תקניות: "יש לי בעיה", "שאלה", "תעזרו לי", "עזרה דחוף!!".
דוגמאות תקניות: "הודעה שגיאה במהלך ההתקנה", "זקוק לעזרה לגבי הגדרות במערכת", "צריך סיוע בעיצוב הפורום שלי".

2. תוכן תמציתי וענייני
נסה לתאר את הבעיה בצורה הכי ברורה שתוכל. כתוב מתי אתה נתקל בה, איפה אתה מאכסן את הפורום, האם זו הפעם הראשונה שאתה נתקל בבעיה? בנוסף פרסם הודעתך על פי "תבנית בקשת התמיכה" המצויה בהמשך הודעה זו.

צרף פרטים חיוניים בהקשר לבעיה - קישור לפורום הוא בגדר חובה על מנת שנוכל להתרשם בזמן אמת. במידה ואפשר להסתפק בקישור, אין צורך שתעלה תמונות - אך הרגש חופשי לעשות זאת במידה ואתה רוצה להמחיש משהו ספציפי בעזרת תמונה שאולי יהיה מסובך להבנה ע"י קישור והסבר בלבד.

3. כאן זה פורום תמיכה, לא פורום "עושים זאת בשבילך"
הצוות וחברי הקהילה שמחים לסייע ולעזור בפתירת בעיות, לספק מענה לשאלות ולעיתים גם בהרחבת הידע הכללי. לפעמים מסתובבים כאן גם אנשים עם קצת יותר זמן פנוי ששמחים לעזור בעניינים "מותאמים אישית" - לעצב, להגדיר ואולי גם להתקין בשבילך.

צוות התמיכה שלנו כשמו כן הוא. צוות תמיכה. אנחנו נשמח לעזור לך להגיע למצב שבו יש לך פורום פועל ומתקתק. phpBB לא מסובכת להתקנה, אולם למשתמש הבלתי מנוסה היא עשויה להיות מעט "מפחידה" - חבל להתחיל "להתעסק" איתה מבלי לצבור קצת נסיון קודם. חשוב שתבין שאם הגעת לכאן ללא רקע כלל, יתכן שלא נוכל לעזור לך. אם הגעת לכאן ונשמע לך שכולנו מדברים סינית - אנחנו ממליצים שתעמיק את הידע שלך בבניית אתרים ובתחום האינטרנט ככלל ותחזור כשהמטרות והאמצעים שלך יהיו ברורים יותר, כאלו המאפשרים לך להקים פורום בצורה נכונה ועצמאית בלי להסתבך - להתחיל את החוויה ברגל ימין.

אנחנו מקבלים בברכה הקפצה של נושא לכשעברו מספר ימים סביר מתאריך כתיבתו ועדיין לא התקבלה עליו התיחסות כלל. "מספר ימים סביר" = זכור, קהילת פורומים איננה צ'אט. יש המבקרים כאן אחת לכמה שעות ויש המבקרים כל כמה ימים - נושאים שיוקפצו באותו היום או בתוך יום-יומיים - ינעלו וכותביהם יוזהרו!

זכור, אין בחובת צוות התמיכה לעזור לך לשנות צבע כלשהו בעיצוב הפורום שלך, או להזיז אובייקט כלשהו בפורום למיקום אחר ולא בהכרח נעזור לך לשים פרסומת מרחפת שברצונך להוסיף. במידה והאנשים עם הידע הנכון יהיו כאן בעת שתכתוב בקשה כזו וירצו לסייע לך - הרווח הוא שלך.

4. תבנית בקשת תמיכה
בהמשך לנושא התוכן התמציתי והענייני הכנו עבורכם תבנית לבקשת תמיכה.
אנא העתיקו והדביקו את הפורמט הבא לתוך ההודעה שלכם ומלאו בהתאם.

לפניכם הפורמט לקבלת תמיכה:
כתובת המערכת:
גירסאת המערכת:
האם זוהי התקנה חדשה או עידכון/שדרוג של המערכת:
מודים אשר הותקנו:
מתי הבעיה התחילה:

הערות: בסעיף "מתי הבעיה התחילה" הכוונה לאחרי איזו פעולה (שדרוג המערכת, מעבר שרת, סתם פתאום וכד') ולא באיזה יום או שעה היא הופיעה.
בנוסף, כאשר אתם מציינים את כתובת המערכת חשוב מאוד להשאיר שם משתמש וסיסמה למשתמש רגיל אשר פתחתם לנו בכדי שנוכל להתחבר כחברים רשומים לפורום. אנחנו לא נירשם לפורום שלכם במיוחד בשביל לראות את הבעיה.


5. אתרי בניית פורומים בחינם
ברשת קיימים מספר רב של אתרי בניית פורומים בחינם, אתרים אלו מספקים לכם יכולת להרים פורום מבלי שתזדקקו לשרת או יכולות מיוחדות.
אותם אתרים מגבילים אתכם באפשרויות התקנת המודים, עיצובים וגישה לבסיס הנתונים.
צוות phpBB.co.il לא יכול לספק תמיכה לאותם אתרים מכיוון שהמערכת עברה שינויים בליבה שלה והרשאות קריטיות לא קיימות.
הודעות הקשורות למערכות אלו יועברו מיידית לפורום זבל והכותבים יזכו באזהרה.

6. זכויות היוצרים והתרגום.
כחלק מפרוייקט קוד פתוח קיימת היכולת להוריד את זכויות היוצרים והתרגום של המערכת.
אותם גולשים אשר מעוניניים לעשות זאת לא יזכו לקבל תמיכה בפורומי התמיכה שלנו.
אנו מבקשים להשאיר את זכויות התרגום - עבדנו קשה על המערכת וזאת מעט מהוקרת התודה המגיעה לנו.

* מסמך זה נכתב וימשיך להכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד.

לשימוש הצוות:

קוד: בחר הכל

אנא מלא את [url=http://www.phpbb.co.il/viewtopic.php?f=21&t=15627]תבנית בקשת התמיכה[/url].
נערך לאחרונה על ידי Alter ב 27/09/2010 ב-01:07:57, נערך 7 פעמים בסך הכל.
סיבה: 25/4/08 - עידכון ראשון. שימו לב לתבנית בקשת התמיכה. 22/5/09 - עדכון שני, "מתי הבעיה התחילה" מתייחס לפעולות ולא זמן. 29/08/09 - ריענון ניסוחים ע"י שחר, סבב ראשון. 16/11/09 - ריענון ניסוחים ע"י שחר, סבב שני. 27/09/10 - סידור מחדש והוספת

Alter
מנהל ראשי
מנהל ראשי
הודעות: 1613
הצטרף: 14/11/2004 ב-21:39:32
מיקום: חיפה

Re: -- נהלי כתיבה והשתתפות בפורומי התמיכה --

הודעה שלא נקראהעל ידי Alter » 27/09/2010 ב-01:08:35

הנושא עודכן, מבקש מהגולשים לקרוא שוב את החוקים.
לשים לב לחלקים 5 ו-6.

גלישה נעימה.
Alter.


חזור אל “עיצובים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 8 אורחים

cron